Dagens..

Bästa (Y)

-  alla tjejer kom med i volleyboll laget xD (för vi var bara 6st)
- Vi kom 2 i volleybollen också :D (Tejerna mot killarna)
- Att jag äntligen fick åka på isen vid dammen :'D x)
- Jag fick 25816 poäng på Dooddddle jump :D (Jag är bäst)
- Jag fick tag i några koner på gympan när vi körde "slottet" :D
- Jag har pratat med stella i telefon, den lille nissen lyser upp min dag :D
- EmiliaP har länkat mig på sin blogg x'D
- Och jusste vi ska bygga en snöhög upp till taket (Y)
Sämsta (N)

-Jag blev helt jädrans blöt när jag åkte på isen.
-Jag har fått en att bli sur på mig.
-Jag har ont i foten.
-Folk ljuger.
-Ett visst folk är Äcklig!!
-Jag har blivit bombaderad med snö av en viss familjemedlem.
-En viss person bara får mig att dampa sönder, jag hatar hatar hatar det.!!!

HaDetBra!! (L'



Söta XD

 Nu blir det Räkor (Y) Seeya!


Kommentarer
Postat av: Anonym

glöm inte att vi kom tvåa på vollybollen också. :)

2010-02-05 @ 19:16:20
URL: http://emiliaperkman.blogg.se/
Postat av: kiki

OH MY ! jag åt också räkor ! vi är ju typ systrar ? o:

<3

2010-02-05 @ 19:29:16
URL: http://setsunaiomoi.blogg.se/
Postat av: Mee

Men what helt otroligt:!!! (L)

2010-02-05 @ 20:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0