patetiskt

ditt jävla mongo, ingeting har något med dig att göra men endå ska du såklart lägga dig i
allting, inte nog med att du är hur omogen som helst utan du går på andra utan någon som
helst anledning.
jag trodde jag kände dig men inte då, väx upp snälla och prata aldrig med mig igen för jag
vill inte ha något med dig att göra.



så jävla dålig dag va?
jag önskar att fler personer i våran underbara klass.... växte upp
trippelbollen idag var nära på att på att inte ens bli av pågrund av att alla killar
backade ur
men det var endå gryymt ni som ställde upp (yy'
Alltså grejjen är att vi försöker göra något roligt med klassen och det är inte på liv och död
men det är bra för betyget och endå roligt att göra, men endå är det folk som förstör för hela
klassen, men det är inte mitt samvete, och det var ju underbart med alla som ställde upp
och det var ju riktigt kul, även fast vi förlorade mot gårdskola med 34-16? xd
Vi var iaf inga dåliga förlorare, men det fanns ju vissa dåliga vinnare men som sagt det för
dem stå för, det är inte mitt problem
det var riktigt kul iaf och vi hade ju nog inte precis planerat att vinna men här ger vi inte upp ;))
Och så måste jag bara säga att jag stannar nog hemma från skolan imorn för att spela wow som
jag var nära på att skippa hela trippelbollen för idag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0