lucia

Hejsan allihopa, idag är det lucia och vi har gått lucia tåg med klassen
vi var rätt dåliga tror jag..
men det var väll lite kul att vara en liten tomte endå
håller på och packar just nu för jag ska sova hemma hos stella inatt
för vi har sovmorgon till 11 imorn och slutar halv ett
och det är ingen buss som kommer så att jag sover hos stella så får jag sova längre
inget mot er andra mina kära vänner det vet ni men vill ni vara med är
det bara att komma!
vi ska bara gå på någon föreläsning sen slutar vi härligt
fick sluta tidigare idag också, inte så ovanligt nu för tiden..
men nu måste jag fortsätta packa för om en knapp timma så kommer emma och hämtar
mig så ska vi åka och uppträda lucia i kyrkan.... funny
vi ses
såhär ser jag ut nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0