Lördag

har som sagt spenderat min dag med stella det var väldigt kul
fick shoppat 3 asgrymma presenter till klassen och så lite andra hemliga julklappar
vi försökte leta efter tomte kläder men vi hittade inga, men vi köpte jättefina lyktor och
hör och häpnad och tur för er pepparkakor som vi ska dela ut
köpte en locktång och skridskor osv
Tjejer, vi ska åka skridskor hemma hos mig snart isen är perfekt!

inga matcher den här helgen heller, helt sjukt typ
men nästa helg är det hemma match, i åsa den här gången också, great
ska plugga lite till so provet senare och kolla på beck också
men nu har jag inget mer att skriva

Juste, Grattis min underbara kompis Emma blomster som gick vidare till hallandslaget
du äger :')



Kommentarer
Postat av: Anonym

Tackliziz (L)

2010-12-04 @ 20:51:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0