lilljul

hej alla mina söta bloggläsare, snart är det jul!

har varit och fixat inläggssaken så jag får dem om en vecka (yy'
Julafton med flickorna blev jättelyckat, som vanligt
lowe var jultomte och delade ut alla mina paket och sen så fikade vi
på mina muffins formade som hjärtan och anna och emilias tårta ;'> 
mums!
Stella fick även sina födelsedagsprestenter och sen blev det paket öppning
tack för alla fina presenter jag älskade alla och ikväll ska jag sova på stellas
örngott som det står I love you på :')
Ni är underbaringar, och milliz du glömde din ring :'(

imorn blir det iaf jul på liseberg också (yy'
sedan äta julskinka med anita "mammas kompis" enligt tradition! (:

min kläning, haha typ två år gammal... xd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0