fredag ~ lugn dag

Håll käften bara ditt jävla mongo..
började åtta medans halva klassen sov till halv ett
men vi blev väll lite bättre på alla luciasånger så det var väll bra
men vi fick inte så jobbig dag endå eftersom vi bara tränade till fem i tio
och bussen till simhallen gick halv ett
så då kilade jag och emma hem till henne och kollade på rosa och åt makaroner
med köttbullar, mums!
sen vidare ner till skolan för att ta bussen ner och simma med 9b tjejorna
haha vi skulle rädda den där dockan och jag fick såklart kallsup och allt hår i ögonen när jag
kom upp med dockan så då fick jag typ panik för jag trodde jag hade bråttom så jag körde in
i väggen osv, men det gick bra förutom att jag troligen såg ut som ett mongo
fast jag är iaf inte lika mycket mongo som du är
imorn blir det hemma match klockan två, vi ses där?
Jag, hemma hos min wonderbaring emmis !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0