duktig

har precis städat hela mitt rum jättefint
har satt min ipod högtalare "uppe i taket" så nu hörs det asbra
i hela rummet, med musik är det nästan kul att städa?
ska bara sätta alla mina smycken på trädet
måste jag dammsuga också sen är jag klar
och då ska jag börja med en hemlig sak som ni får veta någon gång kanske ;))
ikv blir det förmodligen lite pirates of the carrabien, HE-HE


Här kommer lite shopping från igår iaf


Stickad tröja från Cassels 


Vit linne från Cassels

Tunika från CC 

Hårspänne från Unicorn

Köpte även en stickad svart "kofta" och ett vanligt Rosa linne från gina

Om någon tvunget måste veta priser så kan ni ju mejla mig eller nåt!


Kommentarer
Postat av: Josse

Vilken affär köpte du hårspännet? :)

2010-12-30 @ 10:09:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0