'ni är super!

Hejsan har inte bloggat nu på ett tag men emma har varit hemma hos mig och sovt här igår till idag :)
ganska rolig dag i skolan idag, men efter så åkte jag andre emma och löving till löving, gjorde plättar.
sedan åkte vi till skärsjön, badade JAG DOPPADE MIG FÖRST! :DD
sedan åkte jag hem sedan kom emma my darling och hämtade migså åkte vi och kolla på match (:
sedan så kom andre den lille plutten också, och vi åkte ner till ica och fysatan andre är en fartdåre så började han köra när jag inte ens hade satt mig så då fick ica höra ett skrik.
men vi kollade klart på matchen, sedan så körde andré supersnäll som han är körde han hem mig :')
sen fick han sin marabou för att han hade klarat provet också, duktigt här har ni några bilder puss (L)





Hehe andre jag löving.



okej bara bilder på andre xd han är den enda som vill varamed :DD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0