Lördag

Den här veckan har gått fort, har precis duschat, och ska inte göra något speciellt idag, igår skulle vi egentligen samla pantburkar men då kunde inte anna och idag kunde nog inte stella.
Mamma skulle på klassfest idag, med sin gamla klass "såklart".
Men då kan man ju inte låta bli att undra vad som kommer hända med våran klass, det hade ju varit skit kul att träffa varandre efter typ 25 år igen!
skolan börjar snart (n' längtar verkligen inte till första dagen då vi ska vara ledare över alla andra 6-8;or, så som det har varit i alla år, aja, jag kommer troligen att överleva.
68 dagar kvar till UNDERBARA frankrike idag! Längtar som satan.
Men innan det hinner jag fylla år och massa, jag måste åka och göra syntest och köra pp för moppen också :D
att bero på typ ingenting men nu så ska jag hitta på annat än att sitta här och tråka ut er (:


Stella jag Emilia!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0