9a

väldigt snart kommer det att vara skola igen men då är vi 9a, stor större STÖRST.
hoppas på ett underbart sista år, och det kommer jag troligen att få, för jag går i världens bästa klass!!
Börjar 20 över 9 på torsdag slutar halv 1.
skotfoto på fredag, tidigt?!

här under får ni se min UNDERBARA film jag har gjort, har lagt in den innan men, kolla på den endå ;)
hoppas på fler underbara minnen, och den här videon väcker verkligen många.
*"SPRING JOHAN, DU ÄR FRI!!"
*När vi skulle köpa chinos åt andré, när vi grävde ner andre.
*När emma började <3
*när vi smsade in texter till någon skärm i gbg.
*L.E.K.A
*carro <3
*Bowlingen i gbg!!
*Hela dagen i gbg.
MED MERA, asså fatta att jag INTE vill gå ut ur 9an :')
jag älskar er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0