Vetdu hur fantastisk du 'r !

Jag är otroligt bäst och älskar mig själv jusst nu !
Steellla kommer ju hit och sover över imorn så nu har jag städat, damsugit plockat undan ALLA kläder!
Bäddat om vädrat ah fysatan jag 'r bäst !

Det kommer lite bilder på mitt/ mina Super intressanta rum !
Det är ett litet gym precis innan mitt rum där jag har mitt rum också !
men jag får inte plats med spring maskinen, sopptunnan mina converse och tvättkorgen MM på mitt rum så jag har halvt 2 (a'


Min underbara vattensäng !!


Mitt finfina (inte) skrivbord och min HATADE väckarklocka!


Hallå, jag har lagt in det fint. det får inte plats!


Japp...


MIN ÄLSKADE STOOORA SPEGEL!

 
"Mitt" andra rum! det lilla gymet...


mina convers :'D jag har något par till x)


Och min Intressanta sopptunna spegel och tvättkorg :)


Så nu har alla sett mitt/mina fula små rum :)
ska kolla vilka som åker ut på "drömmen om italien"
och sedan blir det andra avenyn (L) älskar det stort!
Men vi ses :D


Kommentarer
Postat av: bellos

OTROLIGT DUKTIG ÄR DU LIZA MY DEAR ;D

2010-04-21 @ 20:52:51
URL: http://www.ieatyouwatch.tumblr.com
Postat av: Jah (h'

Allt för dej satan bellos !!

2010-04-21 @ 20:56:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0