Värsta någonsin!

När jag var i egypten i vintras, så skulle vi åka till vattenlandet titanic,'världensroligaste'.
aja men iaf när vi skulle åka dit så hade min kära faster lovat att vi INTE skulle åka sån här minibuss, asså sån här som man äger själv typ asså det kör runt tusen såna och kör efter en om man går, ah hoppas ni fattar :P
Men Iaf så skulle vi åka dem vanliga taxi'bilarna, för det är en av mina 'konstiga' fobier ni kan få se en lista på dem sen.
Men i vilket fall så gick vi utanför hotellet så slänger dem sej över en minibuss som stannar, jippie tänkte jag.
Jag stog kvar utanför, men blev in tvingad sen av mina kära kusineer,fastarar,farmor,Mm!
Asså jäklar det var as läskigt asså det är ju som att lifta, det är det VÄRSTA jag vet.
Helt sjukt, aassså jag vet att jag är konstig med mina fobiier men så är det.
Det bästa var ju såklart att vi åkte sån buss hem också (yy'
Men då stannade han typ mitt i vägen och gick in i någon skummmmmis affär.
Aasså jag hatar det!

Här har ni en jätte'otroligt skit söt bild på mig, jag SER glad ut iallafall!


Jag bjuder på den, asful men den passar till min text, det är i den kära bussen.


dem är helt sjuka i egypten när man går på stan glor ALLA på en, läskigt asså har dem aldrig sett ljushåriga människor.
dem har inget ljus på dagarna på bilen, och inget på kvällen heller.
Men när man möter bilar då sätter man på helljuset, skitbra.
Idioter om jag får säga det själv (L)

Det fanns en i egypten som var snäll iaf, Ambad (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0