Torsdag after school.

Hellojsan klockan är 18;17 pappis kommer snart hem och då ska vi äta, Jag har sprungit cooper testet nu, inte så hemskt kul, men jag var otroligt pepp på att springa nu för första gången, men märke snart vilken jävla kondition jag har nu när jag inte sprungit på ett tag pga foten.
Asså jag klarade det på 10 minuter ellernåt så gick jag in och checkade och resuultatet blev mycket bra, vilket är sjukt endå :'D super glad :)
Chattar lite medbellos nu och jag ska fråga henne omvi inte ska ha vårat OC maraton i helgen?
PUSSISAR :D

Tänkte även har i mitt finainlägg tillbringa en låt till en speciell person som jag vill ska må bättre än den personen jusst nu gör (L)


Joshua Radin - Everything'ill be alright.

Mamma sa att vi ska äta daimtårta, fysatan va gott (a'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0