Onsdag



Hellu, jag och evvo har precis ätit frukost.
Väldans trevlig film kväll igår med bästaste petter evvo och viktor :)
Vi kollade på barnhemmet, dem jäklarna tvingade mej att se den.
Men den var väll ganska bra, eller ah fattade inte så himla mycket men, och dem läskiga delarna spenderade jag med huvvet i min väst enda tills petter tog den så att jag fick blunda istället (a''
Men iaf så fick jag minsta platsen också och fick as ont i ena benet medans evvo fick ligga på bästa platsen i hela soffan!
viktor fick också sitta bra, små gottingar är dem!

Innan vi gick till vikor så var jag och evvo hemma hos anna, vi skulle gå ner till godisaffären men vi kom 8 minuter försent såklart.
vi fick gå till ica ist, där har dem ju skitgott godis, hårt och bra!
sen skulle vi gå hem till viktor men så skulle vi mötas på tappen om 20 minuter så vi satte oss bakom tappen på någon plattform grejs!
vi satt där och pratade ett tag, och sen helt plötsligt så satte någon typ på någon jäklans motorsåg där inne eller nåt!
jag tror inte att dem ville ha oss där, läskigt.

'men det läskigaste av allt var när petters pappa nödvändigtvis skulle rycka i handtaget till stugan!
när vi kollade på filmen, jäkland vad jag blev rädd x)
tack kent.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0