onsdag, 17:09

Tjosan mina kära läsare!
har precis varit nere och pantat flaskor och lämnat evvo.
Vi har gjort massa roligt det började med att vi vaknade såklart, sen så satt vi uppe och läste lite ur frida tiningarna, sen gick vi upp och kollade på roomraiders och åt frukost, och bakade muffins (yy'
I hjärtan formar, jättesöta (a'
Sen så fortsatte vi kolla på roomraiders det är sån här weekend break eller vad det heter :)
sen så gick vi över till eva och klippte mej :), ingenting nästan (yy'
sen gick vi hem och spelade lite wii fit och play :) jag vann med 5-1 typ (h'
sen var vi ute och cyklade i skogen ett tag :) cyklade iväg bort mot landa och massa.
men sen så åkte vi hem och åt sen så nu är hon nog på bussen till onsala,träning.

så jag åkte ner och pantade flaskor 73 kr, göttans inte allt mycket kvar till nästa insamling alltså (yy'
så nu sitter jag här vid datan och så ska jag ner till idrottshallen och kolla på killarnas match med älskade stella(L'
sen efter det typ klockan 9 kmr evvo tbx till mig och sover över här :) kanske bella också :D
så ska vi ner och spela fotboll imorn med viktor och petter kanske :D

pusspuss (L)

Kommentarer
Postat av: Ivervanja

Good people of togo i was here ok.

2011-04-15 @ 13:01:02
URL: http://ivervanja.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0