Måndag

Tjjo.
Bokat biljetter till france nu typ:DDD
Hehe,längtar som satan, åker 14 oktober.
Och petter fyller år den 15 :))) Heheh kuligt !det blir att sjunga födelsedaglåten på franska då.
men det kommer bli sjukt kul och jag längtar längtar längtar.
Mendet är skit långt tid kvar D':
aja den som väntar på något gott...
idag hade vi massa tråkiga lektioner och jag ska passa på att säga att jag är klar med mitt So arbete ska bara ändra några ord. 9 sidor blev det till slut (h'
och så gjorde jag klart min sittande skulptur på bilden, martin funderar på ett mvg sa han (AAAAAAAAAA)
super.!
Det börjar äntligen gå uppåt förmig i skolan!
fick vg på matteprovet är superglad, för att vara jag är det bra (:
Sen så är jag klar med so;n och det blev faktiskt bra får se vad paula sägerimorn ;))
Senså blev mittno arbete bra :)
så fick jag vg på no provet, och så går det bra att skriva dikter i svenskan, oså börjar det gå riktigt bra för engångs skull i franskan hade bara 2 ynkliga fel påsenaste franska provet, det vore väll synd omjag inte får åka med till frankrike för jag är för dålig :S

aja jag tråkar ut mina kära läsare för mycket, men måste sprida min glädje för satans !
Och sen så har jag druckit varm choklad som smakar mint (L) sjukt mycket gottigottgott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0