Måndag

blev lite fel med förra inlägget skulle egentligen varit inne igår men råkade spara i utkast bra som jag är!
men iaf så var det skola idag sm vanligt, kul faktiskt franskan hade vi vikarie som inte kunde franska (y'
så jag tränade lite till provet och jag kan typ allt nu, fyfasen va bra jag är, detta provet måste det satans gå bra på!
vi hade so och då var... ja nu kommer jag inte ihåg vad dem heter men det var typ politiker, eller ah dem höll i maten på skolerna iaf, också var våran kökschef där också :), nu vet vi att maten tillagas på åsaskolan från början och skickas sedan ut till frillesås och åsagård, det visste iaf inte jag innan.
Men vi hade svenska också och då lyssnade vi på någon skånsk poet som var lite så där halvt konstig ;s
men så har det varit världens härligaste dag också, jag gick till skolan med tjocktröja och jag frös inte! sjukt bra.
sen så satt vi utanför vårat klassrum, så jäkla skönt, älskar bara solen, klaga inte på att det är för varmt nu säger jag bara!
Sen hade vi bild också lite udda som vanligt, jag hade alla rätt men fick endå bara vg ;s han är lite sådär halvt KONSTIG! så bygger vi höshus och tar kort och massa saker samtidigt,och nästa vecka ska vi börja skulptera också! aja, han säger hela tiden att bild inte är seiröst heller, så det spelar ingen roll, asså ah!

sen har vi ingen träning längre så idag blir det otränings dag!
och nu börjar fotbollen med 96;orna på riktigt.
Hoppas på att emma också ska börja <3
men nu skriver jag allt för mkt ingen orkar läsa :) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0