Lördag

satan att det blev fint väder nu när det äntligen blev helg!
skulle ner till glass cafet med några kanske men det verkar ju inte så himlans mysigt nu.
aja har inte hunnit göra så himlans mycket än eftersom att klockan är 10 typ :P
men jag hann kolla på film iaf x)
jag fick hannah montana the movie hem i brevlådan igår bara för att jag hade svarat på lite frågor i ett häfte :)
eller ah det var ju inte lite frågor det var ju typ 11 sidor med frågor som man fick kryssa i, men jag fick ju en film :P
men den var inte sådär bra men men...
vet itne vad jag ska göra idag, men ner och köpa godis ska jag iaf, tjock som jag är! :D
Och just nu sitter jag och kollar på mtv breakfastclub top 10 med det som jag stör mig så jädra mycket på är att fireflies ligger 2 x) får se vem som kommer 1 nu vi ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0