Innebandy'cup

Hej, nu är jag superduper glad, har precis vunnit hela jädra warbergsspelen och så har jag precis var och köpt godis :)
Jag orkar inte skriva så hemskt mycket om helgen, för det tror jag endå att ni hittar på Emma,kajsa,emilia,ebba,linnea,luiza,natha ´ssssss bloggar (:
Men jag vill bara säga till alla i laget som kanske läser detta att ni är fantastiskt underbara!
Och kolla på video klippet emma Har/ska lägga in på sin blogg :)
för det var så som urban dansade innan matcherna, sjukt kul :)
Jag tog inte så många bilder heller men det hittar man också på dem andras bloggar, jag tror emilia har ganska så många också x)
sjukt'bra helg, tackar bästste åsa F-95 Vi är bäst!

korten är från när vi åt kajsas dop tårta :)
och linnea g fick tårta i örat av bergström, som också var fin med grädde i ansiktet ;)
men jag fick aldrig något kort på linnea :P






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0