Fredag

Göötttans enu en vecka avklarad, vi kommer närmare sommarlovet varje sekund som går !! Underbart med typ 49 dagar kvar (yy'
me and bellos vaknade upp klockan halv 7 idag, jag har varit pigg vaje dag hela veckan när jag vaknar, helt otroligt skönt.
aja sen så fixade vi oss och sedan bar det av ner till skolan på cyklen och det gick ju inte sådär skit fort för det var skit MOTvind!!!
så vi kom några minuter försent ;o O.o
Sen så hade vi "no" där vifick jobba so eller matte.
sen hade  vi so håller på att skriva om Aushwitz nu, riktigt intresant faktiskt !
sen hade vi trååk matte där linn wollbrant och linnea perkman joinade lite också ;P
sen världens mest MOBBADE lunch, asså det skulle vara soppa men den har dem tagit bort så det blev blodbudding såna potaitis saker och KÖTTBULLAR ? aja.
sen hade vi iaf gympa, men den får inte jag vara med på än så jag och andre spelade lite brännboll och sedan doodle jump :DD
sen så blev det känt att han tydligen var en levande sackosäck!! :DD
Haha vi har varit nere och köpt godis och nu sitter jag och stella vid två datoreer funderar på att jobba lite so eftersom jag inte lär få någon data på måndag xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0