Engelska lektion torsdag

hey sitter inne och har engelska nu, jag ska skriva om en irisch pop group D: yay !
Så ska jag med emilia och kiki på valborg imorn (YY)
haha jag skrattar åt dem för att dem lyckades sätta på SKIT högt på deras hörlurar så dem hoppade till.
Söta är dem (L)
Löving stryper olsson men annars är det okej här inne.
Har ingen lust att jobba så skirver helst här hela lektionen men jag vill inte att marilia kommer på mej HJÄLP :O !
fast jag sitter vid väggen så det är lugt ;)
Men aja care.... vi har slöjd sen ska fortsätta med väskmatatonet och sen så har vi utegympa i regnet kul.
Jag ska springa något test, lycka till till mig :)
Hoppas  bara min fot orkar det för jag vill verkligen göra det testen även om det är skittråkigt :D
men vi ses loveyaa!


Slänger in en bild på min SNYGGA klass !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0