Fredag :D

Tjosan, Idag så har jag varit i skolan och haft matteprov, det gick skit dåligt, HeHe!
Men vi har också haft So och då jobbade jag No :P
HaHa, efter skolan så blev jag hämtad av pappa som kom hem idag :D
Han jobbar i helsingborg och bor där nere jusst nu och kommer hem på helgerna , tråkigt men men... det funkar :P.
Och i år har jag inte fått någon chockladkalender så jag och stella ska ner till godis affären eller nåt imorn och köpa en xD.
Men får paket kalender av Mamma (a'
Men tillbaka till min dag :P
När jag kom hem så var jag inne på datan och sen somnade jag framför Tv:n tills träningen började x)
Egentligen så skulle Curtan komma idag men vi hade bara en timme träning idag för det var någon pingis eller nåt som skulle ha salen.
Men iaf så tog vi inte upp sargen så vi spelade fotboll hela träningen ist :D KulKul (:
Och nu så sitter jag är och chattar och ska sitta här ett tag :P
Finns inget annat att göra typ :P
Och sen ska jag se vem som åker ut ur idol Jag Hoppas att Calle åker ut.. Seeyaa (L)


Snart åker jag till egtypten (H)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0