Måndag

Hejsan allesammans, det känns som det enda vi har gjort idag är matte provet... för det är det typ också förutom engelskan, som jag ska plugga lite på innan jag åker till samligen.
Matteprovet gick iaf skit, känns det som, helt sjukt.. jag suger på matte nuför tiden eller iaf detta kapitlet, vi får se hur det går!
Sitter just nu med min goosiga filt i soffan och kollar på moving in sjukt program som de flesta är på mtv!
Nationella i No på onsdag också, kemiboken upp säger jag bara, vi hörs!
match klockan 7 nere i gympa hallen sen!


Detta har jag haft på mig idag, älskar min trööja så söt!
+ skinjackan & - hårbandet.. lite bra på matte endå ;))



Just nu;


Ser ut som jag har bruna ögon... wakka?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0