Lördag

Ligger i min säng lyssnar på musik och spelar massa as tråkiga spel.
skulle egentligen åkt med emilia och anna till kungsbacka men det kan jag inte för jag ska ner och kolla match senare.
Jag ska ta upp engelska häftet och plugga lite på det kanske?
Halv 3 bär det av till idrottshallen  så jag har lite tid på mig att inte göra så hemskt mycket.
Igår hände inte något speciellt heller, bussen kom runt en halvtimme försent så mamma kom och hämtade mig och löving så fick jesper åka med också.
Sen på kvällen gjorde jg inte mycket, duschade osv.
Christoffer undrade ifall jag skulle komma till honom med osslon och gustav och några andra men jag var sjukt trött då så det hade jag inte orkat, så det var inte en så intressant kväll!

Men jag kan iaf berätta lite om skoldagen igår.
Vi hade So prov det gick rätt bra kändes det som men man vet ju aldrig förens man får resultatet så..
Jag fick äntligen fram min fråga på svenskan, så nu är det bara att börja skriva min rapport... tack Filip för det!
På musiken var det katastrof pinsamt....vi var tjejerna och killarna i två grupper så säger våran lärare att vi ska hitta en låt och visa upp den för den andra gruppen senare när man har hittat på koreografi osv.
Alltså sjukt pinsamt, det var sånt man gjorde när man var liten hahah.
Vi hann iaf inte klart men killarna dansade till någon låt och man säg på dem att dem inte tyckte det var så himla roligt heller..


Plusgrader idag och sol, yay, men det dröjer nog ett tag innan man kan se ut så här igen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0