känner mig smått grym

sitter här och är lite lycklig och lite ledsen.
Jag är glad över att jag nästan vet exakt vad jag ska skriva på min rapport nu.
Jag är ledsen över att jag faktiskt måste skriva ner det också.
Jag är glad för att jag har skrivit en jätte fin text om landet barbados på engelska idag.
Jag blir ledsen över att jag har Bahamas kvar att skriva om för att jag var en av de lyckliga som fick två land när de flesta andra bara fick ett.
Blir ledsen över att jag bara hittade en kändis som kom från barbados han hette Earl och var brottare och bodybuilder, är det någon som hittar någon annan så skulle det vara jätte snällt om ni sa det till mig!
Jag är glad över att jag vet vad jag ska säga på no redovisningen imorn, och att jag faktiskt fattar.
Hoppas att de andra i min grupp har gjort det dem ska, annars blir jag ledsen.
ledsen över att jag inte hann plugga någon franska, men jag kan det endå så jag kan väll läsa in lite mera på läsningen imorn bara, så då blev jag glad igen.
Jag är väldigt lycklig över att jag ska då sova nu, och att jag imorgon ska få jobba svenska hemma så jag kan åka hem vid lunchen så slipper jag äta kokt höns?

Och så sitter jag här och hoppas på att vi får sovmorgon på fredag också, då ska jag passa på och sova...
för jag älskar att sova, moahhaha!
Sen är jag även lycklig över att jag känner den troligen mest underbaraste människan på jorden!
dock olycklig att jag aldrig...................


goooseednatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0