Jag gillar iaf dig Danny!

jävlahelvetesskitfjotisjävlar!
Jag gillade egentligen Eric saade men Danny var så mycket mer värd att vinna för satan han är bättre på att dansa sjunga och så är han minst trippelt så snygg, blir ju sur!
Men GRATTTIS endå till eric wiho hejade ju på honom som en stark tvåa men besvikelsen var stor när jag hejade på danny så mycket mer!
Vi har haft massor av gäster här ikväll några från falkenberg och familjen colin och sannas kompis clara!
Vi sitter här och spelar xbox kinect och clara äger.... kul här har vi övat i två hela dagar så kommer hon och bah!!!!
haha nejmen vi har så trevligt så, fast jag är sjukligt trött för tillfället -.-'
ska gå ner och lägga mig snart, och imorgon blir det troligen kungs med min kära syster!


Kommentarer
Postat av: Anonym

va inte du sjuk?

2011-03-13 @ 02:10:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0