Hej alla fans

här ligger jag och planerar kvällen, min lovley bellosius kommer hit och ska sova här, så ska vi hyra lite film oså
jag har städat mitt rum och nu måste jag baka 3 kakor som ska säljas av laget imorgon och sen så ska jag kolla på en 25 minuters film om abraham, hehe en grej till svenskan...
den är helt knasig, men måste iaf kolla på den så att jag fattar.. kollade på den på So;n men jag fattade inte själva syftet..
Aja vi fick sluta as mycket tidigare idag så jag var tvungen att vänta på bussen SKIT länge, men så kom gurra och christoffer och gjorde mig sällskap, så det var ju trevligt!
har inte mycket mer att skriva om dagen...
JO JUSTE MIN MORGON VAR HEMSK!!!
vi hade sovmorgon till kvart över 10 ifall man ville annars fick man jobba svenska i skolan
så vaknade jag klockan 1 (på natten) och såg att det snöade sjukligt mycket ute, så jag gick in i depression och ställde om klockan från halv 9 till halv 7... cut cut cut!
Efterssom att jag inte längre kunde åka moppen till skolan utan var tvungen att ta bussen som går halv 8 och mamma var inte hemma så hon skulle inte köra mig, fml
sen iaf somnade jag om och vaknade sedan klockan 6 och kunde inte somna om så det var lika bra att gå upp...
så fick jag inte ens gjort något på svenskan efterssom att jag hade fattat fel med mina referenser....cut cut cut


Gjorde ett försök till en videoblogg men jag håller mig nog till skrivandet C...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0