Fredag

jag kan väll blogga idag också då, även fast jag inte har lust, tänkte blogga innan skolan fast jag orkade inte höhö!
jag vill bara glädja er alla med att jag har överlevt musiken, och måste även säga att vi ägde :')
hade en jätte skön morgon, gick upp klockan 9 och kollade på tv enda tills jag var tvungen att gå till skolan typ, för vi hade ju gympa första lektionen så det var inte så mycket som skulle fixas precis.
På gympan däremot så kunde jag inte springa så jag fick helt enkelt stå still på "spökbollen" och bli träffad av en stenhård mjukisboll på ögat av osslon, tack käre vän vi kommer alltid att vara på samma sida! </3
Just nu har jag svårt för att ta mig upp och ner för trappan och jag kan inte springa så matchen imorgon blir inte av för min del...
Efter gympan (första lektionen) så skulle vi äta och sedan missade jag nästan hela so;n för att jag var uppe hos syv!
sen var det bara undergången kvar, men det gick ju rätt bra endå, höhöhh.
Imorgon blir det fika med mina flickor och sedan vid åtta är det melodifestivals final och gäster, way!
Nu ska jag gotta i mig glass, puss på er!

bild från matten i onsdags, i portalen.
Bild från imorse!
Bild från So;n



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0