When I see your face

sitter här, lite smått varm och härlig efter träningen, måste gå och duscha men var bara tvungen att gå in lite på datorn innan.
sitter här och funderar på om jag ska ha mina mjukis byxor imorgon morgon, på provet och sen byta till jeans eller om jag ska gå i jeansen hela dagen, även fast jag hatar att ha jeans, speciellt när man ska sitta still så länge..
har verkligen problem som ni kanske märker, så jag hinner ju inte sitta här och blogga måste ju bestämma mig..
seriöst så ska jag gå och duscha nu, problemet får lösa sig av sig själv, en goosig tjocktröja blir det i vilket fall ;)
hoppas inte att folk tar mig för seriöst ibland*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0