What do you call a dude who make "women in the kitchen-jokes?"

SINGEL.

Hej alla mina vänner idag så har det inte hänt mycket.
På So;n blev fick våran lärare oss phsykiskt dåligt xd, alltså det här med rapporten, det är bra att robert och nina sammarbetar, de typ ogillar varandra väldigt mycket efter denna dagen, nu ska vi inte gå in mer på det!
Vi hade slöjd också och jag insåg att jag nog är sämst i världen på att sy, aja det ska vi inte heller gå in på!
efter slöjden (klockan 12 när vi slutade) så gick jag och käkade och sedan gick jag vidare till ninas klassrum där 8b hade svenska, så fick jag massor utav hjälp av nina med rapporten, det var verkligen toppen!
satt där i ca 2 timmar, och nu sitter jag här.
Så kan det va,  funderar på att baka muffins, hihi puss

Hör just nu på radion att 40 % av världens kvinnor "alltså nästan hälften", någon gång i hela sitt liv kommer att bli våldtagna, de där lät nog inte läskigt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0