This might sound to you a bit odd

Har precis gjort mat efter att ha kommit hem från skolan, slutar fyra på torsdagar som ni kanske vet, älska!
fast dagen har inte vart så meningsfull iaf inte för mig, men troligen för andre.
För på hela So;n och hela svenskan så satt jag och hjälpte ungen med hans arbete och så lät jag simon skriva på sitt arbete på min dator så att inte jag kunde jobba, vad är det med mig då?
Måste göra om 11 av mina fotnoter men nina sa att det bara skulle a fyra minuter så då är väll frågan vad jag ska göra resten av dagen?
jag kan passa på och säga att marie inte kommer tillbaka till skolan och vi ska ha vasse istället hela terminen, det kommer bli trevligt! (yy'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0