There's no sense in playing games, when you've done all you can do

Är inte trött men måste sova för jag ska upp tidigt imorn, halv nio!!
Så det blir väll att ligga och vänta på att man blir trött helt enkelt, ta upp datorn lite smått ibland, som jag alltid gör..
Imorgon ska jag åka in till kungsbacka och möta upp clara vid tåget så ska vi shoppa o lite så.
Sen åker hon med mig hem, så kanske vi åker ner till glasscafet eller något typ.
Hon sover här sen åker hon hem på lördag, fast innan det så måste jag följa med henne till kyrkan..
Jag som trodde att jag aldrig skulle behöva gå dit igen.
Kommer inte hinna sakna henne när hon åkt, för jag ska ner till henne på söndag ;) 

Nej nu ska jag nana, puss







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0