Skrattretande, verkligen

Hejsan allihopa, sitter ensam framför tvn och kollar på total blackout, resten av mina familjemedlemmar sitter ute på altanen och käkar grillat, njuter av lovet in i det sista!
Själv slängde jag i mig maten så att jag skulle hinna se på tv, höhöh
Igår bloggade jag inte va? kommer inte ihåg
Jo det gjorde jag ju!
Jag var ju nere i falkenberg så det blev inte så mycket iaf!
Idag har jag legat ute hela dagen verkligen och till och med lowe sa att jag hade fått färg :')
Har satt upp våran lilla pool med min lillebror också det var allt duktigt av oss.
Har satt upp våran gungsäng eller vad man ska kalla det, som jag har solat i.
Har även duschat o så måste ju vara fin till skolan ju!
Ska troligen redovisa min engelska imorn så det får vi hoppas går bra!
två bilder från igår, coola osv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0