Att vara så lycklig med ändå ledsen på samma gång?

Min dag har inte vart så värst givande, men kände att jag behövde en dag utan att ha ett skit att göra helt enkelt.
Därför vet jag inte vad jag ska skriva för något just nu.

* Vakna 
* Gå ut i solen och sova vidare
* Gå in, hämta datorn, gå ut igen
* Sova lite till
* Bli störd av en bror som vill ha mat
* Gå in och laga jättegod spagetti och köttfärssås
* Gå ut och äta, tvinga honom att diska, sola lite till
* Spela fotboll
Så har det sett ut och det har varit otroligt skönt att ligga ute i solen, jag älskar det!
imorgon så ska jag grilla med mina underbaringar vid skärsjön, det kommer att bli mysigt.
Får hoppas att det inte regnar bara! :)

Nehmen godnatt på er alla som ska sova, själv kommer jag inte kunna efterssom jag halvt har sovit hela
dagen, sov därimot inte bra inatt, måste vart fullmånen sover alltid dåligt när den är upp (yy'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0