"i think I found a flower in a field of weeds"

Första skoldagen på två veckor idag, faktiskt rätt trevligt och lite läskigt..
Paula kom på besök och hennes lilla bebis var så himla gullig :')
Och så skulle jag ju redovisa idag men mitt mejl som jag hade skickat till mig själv med med powepoint funkade inte för det hade inte kommit fram o massa, så nu måste jag vänta en hel vecka till!
Jag fick tre poäng från mvg på mina nationella prov i engelskan, faktiskt stolt över mig själv...höhöh
nästa vecka är det nationella i matte och nästa vecka är det enu ett till prov i matte, ska bli skönt att få allt klart.
Sen har jag ju bara engelska muntligt kvar, skönt!
Nu så ska jag göra något annat, puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0