GA's skyltar är tvättade med stil

Hahah alltså jag älskar att skratta åt folk, vissa är så himla roliga.

Jag och emilia gick ner till brasan men den var as liten och urtöntig..så vi kom och vi gick helt enkelt.
Vi gick en liten promenad runt i Åsa ist, och det är där den roliga delen börjar xD
Vi ser ett as tufft gäng, och går förbi dem och dem står verkligen bara där typ 10-15 stycken, gör verkligen ingenting.
Sen ser vi dem gå typ hundra meter så stannar dem och står där en stund osv.
Så kul har vissa det på valborg ;)
Sen var jag tvungen att åka hem för min familj hade glömt nycklarna (yy'
Imorn ska jag upp tidigt och städa efter alla som stökar ner där nere idag, harebra!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0