det händer så mkt på en gång

Nu sitter jag här, halvt slut
jag kan väll börja med att säga att vi vann matchen med 12-5
det blev två mål i samma kryss, äger (yy'
nää inte så mycket jag trillade och fick as ont i mitt stjärt ben
och sen sprang jag så fort att jag var tvungen att luta mig i kurvorna
och så sprang jag in i en galen back, som typ mördade mig (n'
innan hade jag ont överallt nu har jag ont ÖVERALLT
efter matchen var jag as snabb så det bar av till emmis så åt vi lite tacos
med emilia och stella, sen kom simon viktor och löving så spelade vi lite kort
och sen spelade vi wii, vann på spjut, äger!
nej jag och emilia är nog bättre på att diskutera robinson än att spela wii så
vi håller oss nog till det, eller?
senare kollade vi på film och då åkte emilia och stella hem
efter filmen satt vi och kollade på animal planet haha galna tjurar, elefanter osv
sen satt jag uppe och kollade på disneychanel medans emmis sov, sen somnade även jag ;))
Tack allihopa för en jätterolig kväll igår, ni äger (y'


Idag vaknade vi väll runt 11 kanske :s ingen aning kommer inte ihåg
men vi åt väll frukost kollade lite på tv och städade iordning sen åkte jag ner till kba´s
julmarkanad på torget, mysigt men kallt, min kära syster sjöng även och sen gick jag runt på
kungsmässan med pappa köpte lite varmchoklad osv
sen sjöng sanna på kungsmässan också, hoppas alla har röstat nu för det är sista dagen idag!
strunt samma, nu sitter jag här och ska försöka förbättra min usla novell och plugga lite matte
hörde att matte provet var skitsvårt, fasen (n'
om till och med viktor sitter ut hela tiden då är det inte lätt alltså ;D
nä'nu skriver jag för mkt ingen orkar ju läsa? 
aja puss på er vi ses
ehe, tufft!

Kommentarer
Postat av: Emilia.

hehe, ah. vi borde hålla oss till det, i alla fall jag. hoppas jag hinner se det på torsdag. :D:D

2010-11-28 @ 19:45:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0