Godnatt

blev förövrigt ingen träning idag, låg hemma och hade det så kul med mitt pluggande
wiie, och just nu "förutom att daniel har åkt ut" så sitter jag här och tänker på att jag
väldigt gärna hoppas att vi ska köra trippelboll på gympan imorn
och juste vi har uttagning mot gårdsskola på tisdag och om vi vinner så ska vi spela
på torsdag igen och då missar jag sista bildlektionen, så jag jobbade som satan idag
så när vi slutade så sa eva att jag kommer att få mvg i bild :')
Jippie har vart så orolig tillsammans med emilia hela terminen, eller hur milliz ;))

Är det bara jag som vill åka tillbaka till frankrike eller?

Kommentarer
Postat av: MODEMARTIN

Du är väl med och tävlar om en weekendbag i min julkalender? :D

2010-12-02 @ 23:58:55
URL: http://www.modemartin.se
Postat av: STEPHANIE NILSSON

HEJ SNYGGING!

Jag har tävlingar på min blogg som jag gärna ville att du skulle vara med i. Den ena är veckans blogg och den andra är chansen att vinna en häftig och skön t-shirt! Hur bra är inte det? Kolla in tävlingarna på min blogg. KRAM!

2010-12-03 @ 00:09:49
URL: http://deliciousblondie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0