efterblivet inlägg :)

Tjabba igen (:
Har precis fått lite vanligt varm choklad av mamma, Gott !
Har presis också sett på topmodel och nu kollar jag på svenska hollywod fruarna, och det är ju synd om maria mont.... någonting, som ser så bra ut i alla kläder, det hade ju varit bättre om hon hade varit fult i allt så något kunde bli extra fint :S hahahha dem är jädra roliga :)
Har inte så mycket att skriva jag ska lägga in två låtar som påminner mig om min bästa bellos :)
Och sen så ska jag också skriva att jag har varit ute och spelat fotboll med sanna och lowe vi har hoppat lite också, dem är söta :D (L
 
Our lips are Sealed

 
Material girls

Jag bryr mig inte om ni tkr dem är dåliga ;))
Okej jag kan inte hålla mig jag lägger in den bästa låten i hela världen just nu :)
Goo Goo dolls med Iris

Sen måste jag väll lägga in låten jag har haft på huvvet hela dagen !!

Tuffa tider - per gessle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0