Lucia kampen!!

Som jag hoppas att alla vet så kom mitt lag 2:a förra året och det var inte precis min förtjänst men... HeHe,!
Jo jag var bäst (h'
Och i vårat lag var det jag, Eddie, Andre, Leo, Elin, och Linn (L)
Jag kommer aldrig glömma när vi fattade att vi hade vunnit mot 93:orna Och att vi skulle få en Diamant HaHaHa.!
Jag, Elin och Linn var nog gladast =)
Och i år så skulle jag varit med Elin i år igen :D
Men så går hon och blir påkörd så då kan hon inte vara med -.-'
Så i år så kommer det vinnande laget att heta nissarna tror jag haha har redan glömt vad det skulle heta (a'
HaHa det består iaf av MIG,Emilia,Kajsa,Andre,Petter och Andreas Källman (L)
Vi äger :) kanske =) hoppas jag (A)
Men i vilket fall så kommer vi ha as skojj,!
SÅ KOM OCH HEJA PÅ TEAM NISSARNA :D (L)

Förra året laget smileys typ eller vah det var (a'

Kommentarer
Postat av: Anonym

När är det? ;)

2009-12-05 @ 21:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0