Tack Mamma!

Jag och Lowe satte precis på en beck film "Den svaga länken"
Har käkat lite mat också som jag gjorde till mina kära syskon, sjuk och allt!
Sitter just nu som en stel pinne i soffan pågrund av min nacke, jätte kul!
Min mami kom även hem med 3 böcker till mig innan idag, så där helt plötsligt.
De verkar jättebra och jag har börjat läsa den mittersta men sen var jag tvungen att lämna tillbaka den på bibblan och så idag kommer hon hem med dem, yay!
så nu kan jag ju läsa hur den slutar!



Jag; Hörde att du lyssnade på jonas brothers innan...
Lowe; Ja... Men alltså är dem inte UNDERBARA!!!
Jag; Va!?
Lowe; Ja men bara älskar man inte Nicks personlighet?!

Normal brorsa, men jag gillar honom endå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0