R.I.P världens finaste

Det har varit en hemsk morgon om jag ska vara ärlig.
Pappa och Lowe sitter utanför mitt rum och kollar på tv så har de tagit ner Leon, för han har mått jättedåligt och inte rört sig på flera dagar, stackarn.
Men så helt plötligt hör jag där utifrån att han är död, det är helt sjukt att han dog framför deras ögon sådär!
Vi har iaf bergravt honom utanför huset nu med ljus och så, hoppas att du får det bra älskade kanin, du var helt underbar, jag kommer sakna dig så oehört mycket!
Jag ska inte göra mycket idag har ätit upp ben&jerry glassen från igår, så måste jag plugga engelska.
Annat känner jag heller inte för att göra, och imorn bär det tillbaka till skolan, kanske kan börja köra moppen snart, fast det är fortfarande rätt kallt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0