pluggeliplugg

Sitter här i min söta pjamas som jag har haft på mig hela dagen.
För den har bara bestått av plugg plugg lite bak, och mera plugg!
Jag har inte gjort något på Engelskan men det ska jag göra efter jag har tagit ett bad.
Men vad jag har gjort är, No alla frågorna är besvarade och jag så har jag pluggat in lite om vad jag ska redovisa imorn på No;n.
Jag har fått massor utav saker gjort på svenskan och nu så vet jag exakt vad jag ska skriva om så det är bara att göra det så är jag klar sen.
Måste plugga på verben till engelska provet och så måste jag skriva om Bahamas.

Stella åkte hem vid 2 ungefär och sen dess har jag suttit vid matbordet och jobbat, känner mig jätte duktig faktiskt!
Nu måste jag kila bloggar mera sen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0