Onsdag

För att vara onsdag så kändes den väldigt lång...
Satt ensam i ett grupprum idag på Ea;n och fick riktigt mycket gjort med svenskan/so trodde aldrig att jag skulle komma igån men nu går det faktiskt riktigt bra.
och på So;n efter Ea;n så satt jag även då ensam i Arvids klassrum och lyssnade på musik och då kom in jag en bra bit på min rapport, känns riktigt skönt!
Sen på slöjden så fick jag inte gjort mycket, för inte ens gladys fattade vad jag skulle göra så jag fick pärla lite på emilias armband eller va det var, fast det gick sönder..
Men gladys sa till mig att jag skulle börja sy en onepiece nästa vecka kan ju bli spännande att få veta hur det kommer att se ut xd!
Nu ska jag se om jag får någon gjort med plugget, troligen inte men senare blir det iaf träning!

i skolan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0