Jag är höjdrädd, det är därför jag är kort.

just nu är jag skit irriterad på min jädra cp dator, för det funkar inte att göra någonting.
Inte kolla på videor från varken youtube eller facebook, och så kan jag inte spela mitt nya favorit spel heller, det va då satan vad mitt liv är tufft.
Men jag roar mig med att blogga och att chatta med min coola falkenbergs kompis, när jag egentligen borde sova..
Ser verkligen (på riktigt den här gången) fram emot att ha svenska och so imorgon, jag är konstig.
Men no;n lockar ju inte iaf så det jämnar ut sig.
Livet suger även just nu för att SÅG NI HUR MYCKET DET SNÖADE INNAN IDAG?!
får panik, åkte moppe och allt till skolan, verkligen perfekt väder, sen bara vräker det ner snö!
Så andre föjde mig hem till Anna så ställde jag den där, får se om det är halt imorn ifall jag kan köra hem den!
aja skitsamma godnatt


så här kan man se ut innan träningen ifall man vill :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0