Vi som blir arga när folk påstår att vi är arga - fastän vi inte är det!

Hejsan slutade kvart i ett idag så att jag missade bussen med perfekt tajming, fick vänta på nästa eftersom jag inte kunde gå hem pågrund av att jag fortfarande har för ont i knäet
Och jag har sovit enda sen jag kom hem och jag är fortfarande ensam hemma så jag känner mig lite...ensam
aja mitt huvud spränger enu mer än igår så livet är inte perfekt just nu om man säger så
imorn ser jag fram emot en kort skoldag med lite folk, efterssom vi egentligen skulle haft friluftsdagen då så att jag hoppas lite halvt att det inte kommer så många, det är mycket skönare så ibland!
aja ska fortsätta vila nu, puss
Kanske ett varmt bad, helt klart värt!

Det ser lite ut som han gillar sin stora syster här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0