Onsdag

Nu har jag 40 minuter på mig här hemma och under den tiden jag har sätter jag mig och bloggar?
Har haft en rolig skoldag idag, hehe på Ea;n fick jag gå själv till mediasalen och börja redigera klart våran film helt
fast sen storma alla in så jag hann inte vara så länge, och nu har vi bränt ner den på en cd, så det är bara att skicka in!
Gick och åt med Simon Andre Olsson Löving Viktor och Petter, så stannade vi kvar efter skolan och redigerade lite på deras filmer, alltså kollade jag bara på.
Sen var jag så häääär nära att slå mitt rekord på lövings mobil, men så dog batteriet, kul!

haha udda bild jag hittade på mobilen efter att andre har lekt lite med den
har ett par inspelningar från honom också!

Hehe lite av hur jag såg ut idag (yy'


Smått roterade och snygga osv


här är min nya tröja, som jag lovade att nu skulle få se ;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0