mest av allt

Det går inte en dag utan att jag blir påmind av våran underbara resa till frankrike!
Det var helt sjukt underbart där alltså, allt man kan önska?
Det bästa av alla var att jag hade mina fyra allra bästa vänner med mig dit, kändes
verkligen toppen, och så får man ju absolut inte glömma de super goa killarna, alltså ingenting
kunde vart bättre?
Till och med den dunderlånga backen vi fick gå i var bra.
Jag vill så hemskt mycket tillbaka, känna värmen när vi steg av flygplanet, SOMMAR!
det var otroligt skönt att gå i korta byxor och tunikor H-Ä-R-L-I-G-T!
dessutom var huset vi bodde i helt grymt inte tråkiga hotell utan ett eget hus med pool osv
Jag kommer aldrig glömma när vi satt första dagen på altanen och åt en supergod kladdkaka
och solen bara sken, det var helt otroligt!
Eller dagen då vi inte skulle göra någonting utan bara stiga upp i en 100 graders varm morgon
och få äta croissant och dricka kall oboy till frukost på altanen!
Kan inte sluta tänka på alla gånger vi åt på den altanen låg nere och badade i poolen och sen bara
gå upp till altanen och käka tacos osv
shoppingen den dagen är också oförglömlig! 
Jag och mina favorit tjejer på jorden gick runt i en stad i ett annat land, solen sken, vi gick runt och
kollade i alla möjliga affärer i hela stan, gick in i en liten choklad butik och bekantade oss lite med han som
jobbade där och bara helt enkelt njuta av livet, gå in till någon second hand butik där emilia får grejer gratis
och hon då börjar undra ifall det finns knark eller något annat mistänksamt på grejjerna!
Det var helt sjukt underbart, och jag vill bara tillbaka!

~ Alla filmkvällar "då jag mest sov"
~ Allt bad
~ Shoppingen
~ Umgänget, kunde absolut inte åkt dit med några bättre!
~ crepsen med nutella
~ Monaco
~ Bussresorna "mycket historia"
~ När jag och Anna sprang hela vägen hem till huset då vi var superrädda, sprang för livet!
~ Den lite udda maten
Osv. jag saknar verkligen allt, kan vi inte åka dit igen?!

Glada turister!
Jacuzzin

Glada turister igen, och andre ler nästan lite för en gång skull på en bild

Gillagiillaaaa!


tror inte jag lägger in fler bilder, ni har förmodligen redan sett alla förutom
några hemliga som jag och anna har tagit... skit snygga är dem!




Kommentarer
Postat av: Anonym

CREPES TAKE AWAY <3

2011-01-10 @ 22:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0