julens hjältar

Väntar på sanningen, på en förklaring!

Sitter just nu och kopplar av framför tv;n med lite julens hjältar "gammal julkalender"
ska strax äta och sen bär det av till träningen
innan idag så var jag ju hemma hos stella efter vi hade spelat in filmen, alltså den äger
jag och emilia körde bil själva, tror ni inte på det så kolla på filmen själva, typ
Nähmen det var skit kul idag och vi fick filmat jädrigt bra grejer och mycket roliga bloopers
haha!
Aja ska fortsätta kolla nu, pussisar!
Btw jag och stella kollade på Orphan, den ägde och ska jag vara ärlig så kollade jag "nästan" hela
tiden, men jag har tuffat till mig som fasen nu så kom hit med vilken film som helst bah!


ni ser tuff!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0