hur tänker du?

Haft musik för första gången i nian idag, sjukt kul
Johan "läraren" står och svänger med gitarren fram och tbx
"gör en wierd övning"

Vi; det ser lite roligt ut..
Då ställer han sig och kollar sig själv i spegeln och fortsätter svänga
med gitarren
Johan; Ah, det ser helt mongo ut!

Sedan sjöng vi jättefint
Johan; Det lät som en härlig vår.....häst
Jag som hade förväntat mig att han skulle säga vind eller något, men
näh häst varre!

Och nu så har jag iaf kommit hem, fick jätte god fika från hembageriet 
och nu ska vi städa så att det blir fint tills pappa kommer
här har vi bra fördelning

Lowe tar 3 rum
Jag tar 2 "och ett halvt"
Och Sanna tar ett pytteytte litet!
JÄMT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0